Stage op Curacao - Reisverslagen van Elise Jorna - WaarBenJij.nu Stage op Curacao - Reisverslagen van Elise Jorna - WaarBenJij.nu

Stage op Curacao

Ik ga samen met Lisanne stage lopen op Curacao bij een verpleeghuis. Naast 4 dagen per week werken gaan we natuurlijk het eiland volop verkennen, cultuur snuiven en de stranden afgaan om hopelijk een beetje bijgekleurd na 5 maanden goed terug te kunnen keren naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2020

En no binne we wer thús

15 Juni 2020

Bon siman!

01 Juni 2020

Pasa un bon dia

17 Mei 2020

Back to 'normal'

10 Mei 2020

FREEDOM!
Elise

Hi! ik ben Elise en ik zit momenteel in het derde jaar van de opleiding hbo verpleegkunde. Voor mijn minor loop ik 5 maanden stage op Curacao in een verpleeghuis. Om het thuisfront een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen, naast alle nieuwtjes via WhatsApp, Facetime en Facebook, probeer ik dit blog bij te houden zodat het makkelijk is mij te volgen op verre afstand. Joe, veel lees/kijkplezier!

Actief sinds 29 Jan. 2020
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1673

Voorgaande reizen:

03 Februari 2020 - 06 Juli 2020

Stage op Curacao

Landen bezocht: